Den stiftende generalforsamling i Blixen Klub Danmark blev afholdt den 26. maj 2021, hvor de 5 oprindelige initiativ-tagere udgjorde bestyrelsen.

Efterfølgende er der blevet afholdt ordinær Generalforsamling den 13. oktober 2021, hvor nedenstående bestyrelse blev valgt for en 2-årig periode, idet to medlemmer dog vil afgå efter ét år for at opfylde vedtægternes bestemmelser om bestyrelsens udskiftning. Vedtægterne kan læses her.

Bestyrelsens ansvar er at varetage følgende opgaver:

  • Håndtere Blixen Klub rettigheder, herunder navn, varemærke, logo, symboler mm.
  • Udvikle hjælpeværktøjer til nuværende og nye klubber, herunder oversigt over foredrag og foredragsholdere, skabeloner, konceptbeskrivelser mm.
  • Afholde ERFA møder på tværs af alle lokale Blixen Klubber
  • Aftale med webmaster om hjemmesiden
  • Fastholde bestemmelserne i Blixen Klub Charter
  • Ansøge fonde mm. om midler til udvikling og særlige aktiviteter
  • Vejlede, støtte og afholde møder i forbindelse med etablering af nye klubber
Florence Laraignou

Formand

Gentofte – Onsdag

formand@blixenklub.dk

Bente Melbye

Næstformand

Furesø

Birgitte Møllgaard

Kasseren

Lyngby – 18

Dorte Lykke Aastrup

Sekretær

Gladsaxe – Søborg

Inge-Lise Jensen

Bestyrelsesmedlem

Greve – Tirsdag

Linda Thyregod

1. suppleant

Fredensborg – Mandag

Britta Jacobsen

2. suppleant

Greve -Tirsdag