Kommende møder

Samtalesalon – Interessegrupper

19-10-2021 kl. 11:00

Steffen Andersen, forfatter bag bogen “Der er nok”

02-11-2021 kl. 11:00

Samtalesalon – Interessegrupper

23-11-2021 kl. 11:00

Velkommen til Blixen Klub Lyngby 20

Blixen Klub Lyngby har siden starten i 2018 haft stor søgning, og nu er tiden inde til at opdele Blixen Klub Lyngby i to: Blixen 18 og Blixen 20.

Så det var en stor dag for os, da Blixen 20 holdt deres første møde den 29. september 2020.

Blixen 18 mødes om mandagen i ulige uger fra kl. 13.00 til 15.00, og Blixen 20 mødes fremover om tirsdagen i lige uger fra kl. 11.00 til 13:00.

Arrangementerne tilrettelægges af bestyrelserne på baggrund af ideer og forslag, som medlemmerne har stillet. Du kan læse mere om begge bestyrelser længere nede på siden. Til mødet serveres kaffe/te og en lille spiselig ting fx ostemad, kage, frugt, grønsager – eller det, som de ansvarlige for forplejningen har fundet på den dag. Der opkræves et mindre beløb for forplejning og betaling er obligatorisk for alle deltagere.

Invitation til det kommende møde sendes ud til medlemmerne på e-mail via tilmeldingssystemet ’NemTilmeld’, og kun de, som har fået plads her, kan deltage. Arrangementerne kan være overtegnede, og man kan risikere at komme på venteliste.

Ud over de faste møder kan medlemmerne deltage i de forskellige interessegrupper, som er beskrevet under fanen ‘Grupper’.

Det vil kun være muligt at være medlem – alternativt på venteliste – til en af klubberne.

Medlemskontingentet er 200 kr årligt. Kontakt til klubbernes bestyrelser sker via kontaktformular nederst på siden til henholdsvis Blixen 18 og Blixen 20.

Virumhallerne, Geels Plads, Virum, Danmark

 


 

Blixen Klub Lyngby 18 og 20 er selvstændige foreninger tilsluttet Frivilligcenter & Selvhjælp Lyngby-Taarbæk.

Møderne i Blixen Klub Lyngby 20 holdes i Virumhallerne:

Geels Plads 40
2830 Virum
lyngby20@blixenklub.dk


“Man bør aldrig vise andre halvgjort arbejde. Man risikerer at blive rost, og det er meget distraherende.” – Karen Blixen

Bestyrelse

 

Et hold aktive, frivillige damer har taget førertrøjen på og sat det praktiske i system. De sørger for aftalerne med interessante foredragsholdere og finder spændende udflugtsmål. Udsendelse af invitationer til arrangementerne og økonomisiden af klubbens drift klarer de også. Medlemmer i forplejningsgrupperne gør på skift klar til møderne, dvs. sørger for stole, kaffe og lidt lækkert at spise. Oprydningen deltager alle i.

Kathrine Bartholdy

Formand

Jennifer Oakley

Næstformand

Bodil Nielsen

Kasserer

Lis Rovsing

Bestyrelsesmedlem og sekretær

Annette Dindorp

webmaster/suppleant